Klacht Stichting Garantiefonds Reisgelden: SGR moet nu eindelijk eens mijn claim afhandelen

Klachtnummer
# 380302
Gebruiker
Jomar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wacht al sinds begin december 2018 op afhandeling van onze claim. Het gaat om terugbetaling van ons vooruitbetaalde geld aan Travelbird voor een weekend Mechelen. Het gaat om een bedrag van € 220,00. Travelbird is failliet gegaan maar SGR maakt nog steeds geen aanstalten om uit te betalen. Inmiddels heb ik al minstens 10 keer contact met hen opgenomen maar er gebeurt gewoon niets. Ik krijg alleen steeds de mededeling dat zij het erg druk hebben. Mijn geduld begint nu na 7 maanden wachten op te raken ...

Gewenste oplossing

Het geld terugbetalen waar ik recht op heb. Ik was er tenslotte voor verzekerd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Garantiefonds Reisgelden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Garantiefonds Reisgelden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen