Klacht Stichting Garantiefonds Reisgelden: SGR rekt mijn claim zodat ik niet op vakantie kan.

sad Niet opgelost
R. Kleingeld

Omdat ik mijn geboekte reis bij Neckermann reizen met creditcard heb geboekt, kan ik nu niet om boeken bij een andere aangesloten reisbureau omdat SGR eerst afwacht of mij credit maatschappij de reissom storneert. Terwijl al duidelijk is dat de CC maatschappij dit gaat afwijzen dat zegt SGR namelijk zelf al.

Zelfs als ik de afwijzing van de CC maatschappij snel binnen heb accepteert SGR mijn claim op dit moment nog niet zodat ik lang moet wachten op mijn geld.

Wat heb ik aan al die schijn zekerheden waar we met zijn allen wel voor betalen.

SGR moet gewoon ervoor zorgen dat ik mijn reis kan omboeken en gewoon mijn betaling met creditcard accepteren als een geldige betaling.

Wij vinden dat Stichting Garantiefonds Reisgelden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R. Kleingeld
Heb ondertussen een claim kunnen indienen. Maar er is al aangeven dat e.e.a. lang kan duren Quote "U kunt er van uit gaan, dat wij ons uiterste best zullen doen alle claims zo snel mogelijk correct af te handelen. Dit kan een aantal weken zijn, maar kan ook een aantal maanden duren tot maximaal een jaar."

Ook een klacht indienen over Stichting Garantiefonds Reisgelden?