Klacht Stichting Garantiefonds Reisgelden: SGR rekt mijn claim zodat ik niet op vakantie kan.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 392496
Gebruiker
R. Kleingeld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat ik mijn geboekte reis bij Neckermann reizen met creditcard heb geboekt, kan ik nu niet om boeken bij een andere aangesloten reisbureau omdat SGR eerst afwacht of mij credit maatschappij de reissom storneert. Terwijl al duidelijk is dat de CC maatschappij dit gaat afwijzen dat zegt SGR namelijk zelf al.

Zelfs als ik de afwijzing van de CC maatschappij snel binnen heb accepteert SGR mijn claim op dit moment nog niet zodat ik lang moet wachten op mijn geld.

Wat heb ik aan al die schijn zekerheden waar we met zijn allen wel voor betalen.

De oplossing

SGR moet gewoon ervoor zorgen dat ik mijn reis kan omboeken en gewoon mijn betaling met creditcard accepteren als een geldige betaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Garantiefonds Reisgelden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Kleingeld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb ondertussen een claim kunnen indienen. Maar er is al aangeven dat e.e.a. lang kan duren Quote "U kunt er van uit gaan, dat wij ons uiterste best zullen doen alle claims zo snel mogelijk correct af te handelen. Dit kan een aantal weken zijn, maar kan ook een aantal maanden duren tot maximaal een jaar."
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stichting Garantiefonds Reisgelden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen