Klacht Stichting Henk: Niet terugstorten geld

Klachtnummer
# 107264
Gebruiker
atothedina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar had ik twee tickets gekocht voor het festival Depot, georganiseerd door Stichting Henk. Helaas ging dit festival niet door. Na maanden op nieuws gewacht te hebben, kwam Stichting Henk eind augustus met een bericht: we krijgen het geld z.s.m. teruggestort. Dit is echter nooit gebeurd. In maart 2015 zag ik op Facebook dat ze opnieuw een evenement gingen organiseren, dus ik stuurde ze het bericht of ze niet eerst iedereen zouden terugbetalen, alvorens een nieuw feestje te starten. Hierop zeiden ze dat er eerder al een e-mail gestuurd is om de terugstorting af te handelen. Deze heb ik echter nooit ontvangen. Vervolgens heb ik kort e-mail contact gehad met Stichting Henk en mijn rekeningnummer doorgegeven en zou het bedrag gestort worden. Dit is echter nooit gebeurd en op meerdere e-mails en facebookberichtjes reageren ze niet. En dit terwijl er al weer nieuwe feestjes van hen geweest zijn...

De oplossing

Graag zou ik voor 9 mei 2015 alsnog het geld voor de 2 tickets (=58,85) terugkrijgen.
Bedankt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Henk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties