Klacht Stichting Kinderdag: geen reactie op mijn restitutieverzoek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381160
Gebruiker
Able2u
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Per abuis hebben ze twee keer geïncasseerd van mijn rekening. De jongen aan de deur liep te rommelen met zijn pinapparaat, telefoon niet verbonden, geen internetverbinding. Daarom "mislukte" de eerste pinpoging. Dus nog een keer gepind. De eerste zat echter nog in zijn apparaat, waardoor ook deze is afgeschreven. Kan gebeuren, op zich niet erg. Maar op mijn mails richting stichting kinderdag wordt totaal niet gereageerd.

De oplossing

Ik wil dat ik reactie krijg op mijn emails en wil restitutie voor de verkeerde pinbetaling,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Kinderdag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Able2u
Datum
Uiteindelijke oplossing
Stichting Kinderdag reageert op geen enkele manier
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderdag?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen