Klacht Stichting Kinderpostzegels Nederland: Balen!!!

Klachtnummer
# 509246
Gebruiker
70plusser#1360
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een paar maand geleden kinderen aan de deur met kinderpostzegels. Elk jaar kopen we die dan ook. Tot op heden niks ontvangen. Op 23 november is het geld wel van onze rekening afgeschreven. Vanmorgen onze sticker van de voordeur gehaald. Dacht wel t is toch wat. Ook hier kun je niet weer mee in zee gaan. Dus zijn we ook van plan er niet weer aan mee te doen. Toen dachten we, jullie moeten toch weten dat het zo gaat. Bij deze willen we dit dan ook melden als klacht.
Met vr. groeten.

De oplossing

Of geld terug , of alsnog de kinderpostzegels ontvangen. !

1 reactie

  1. Auteur
    Stichting Kinderpostzegels Nederland
    Datum
    Geachte meneer Pilon, bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is aangekomen. De zegels zijn begin november naar uw adres verzonden. Wellicht is iets mis gegaan in het bezorgproces. We sturen u een nieuw setje toe, deze ontvangt u binnen 10 werkdagen. Mochten er nog verdere vragen zijn, dan kunt u contact met ons opnemen op info@kinderpostzegels.nl. Vriendelijke groet, Dafne van Kinderpostzegels.

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen