Klacht Stichting Kinderpostzegels Nederland: geen kinderzegels ontvangen per post

Klachtnummer
# 142215
Gebruiker
I
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dit jaar zouden de kinderzegels tussen 4/11 en 20/11-2015 per post worden verstuurd.
Op 7 December nog niets ontvangen. Geinformeerd bij buren (check)....ook zij hebben niets ontvangen. Gebeld met servicenr. 0900-8212349. Dame bevestigd dat zegels idd NIET zijn verstuurd en zal ze binnen 10 dagen alsnog nasturen.
Op ijn vraag wat er was gebeurd als ik NIET had nagebeld kreeg ik het antwoord dat ik dan GEEN zegels had ontvangen!!!!! Mijn mond viel open...stichting .kinderzegels maakt 'n fout, maar de consument moet voor de gevolgen opdraaien...dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Helaas voor de vele mooie projecten die door de kinderzegelverkoop financieel ondersteund worden, maar voor mij geen zegels meer vanaf 2016!

Gewenste oplossing

Stichting kinderpostzegels dient zelf de verantwoording te nemen voor een correcte zending, óók als dit om nazendingen gaat

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen