Klacht Stichting Kinderpostzegels Nederland: Ik hou niet van telefonisch gejengel om geld

# 421913
Niet netjes

J.l maandag gebeld door een van u medewerkers, met het verzoek of ik een donatie wilde doen voor een goed doel om kinderen te ondersteunen.
Ondanks dat ik tot twee maal toe de dame onderbrak dat ik bij drie kinderen aan de deur voor ieder 5 euro gedoneerd heb bleef mevrouw maar aandringen.
Ik heb haar na driemaal aandringen gemeld dat ik de verbinding verbreek en dat dit echt niet kan.
Ik vind dit een vervelende manier om geld binnen te halen

Ik overweeg Kinderpostzegels niet meer te steunen,

Stichting Kinderpostzegels Nederland
    Hartelijk dank voor uw bericht over telefonische benadering door Stichting Kinderpostzegels.
    Omdat er nog zoveel kinderen in binnen- en buitenland zijn die onze hulp hard nodig hebben, benaderen wij mensen die een bestelling hebben gedaan met de vraag om structurele steun.

Een telemarketingbureau verricht deze werkzaamheden voor Kinderpostzegels en is op dat moment in dienst van ons.
    Excuses dat u het gesprek als vervelend hebt ervaren, dat is absoluut niet onze bedoeling. We zullen in ieder geval aan het telemarketingbureau melden en in ons systeem registreren dat u niet meer benaderd wilt worden.

Graag wil ik u bedanken dat u de moeite hebt genomen uw opmerkingen aan ons te mailen.

met vriendelijke groet,
    Carla van Vliet

Niet netjes
Persoonlijk vind ik het heel vervelend dat ik nagebeld wordt voor extra donaties te geven. Waarschijnlijk is dit de nieuwe methode om geld binnen te krijgen. Alleen niet mijn stijl, bij mij werkt dit niet. Wat ik hier mee geleerd heb is dat ik geen persoonlijke gegevens meer in vul. Deze geven jullie door, een hele slechte zaak. M.vr.gr. G. Vermeij

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?