Klacht Stichting Kinderpostzegels Nederland: Kinderpostzegels belt alsmaar

Klachtnummer
# 314118
Gebruiker
WendyRomkes
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik word on de afgelopen 2 maanden herhaaldelijk gebeld door kinderpostzegels. Eerst met een vermeld nummer, nadat ik dat geblokkeerd had ging het nummer onderdrukt verder. Ik heb al meermaals het gesprek afgebroken en gezegd stop met mij te bellen, ik ben u niets verschuldigd, als ik iets geef aan een goed doel wil ik geen gebedel om meer. Mevrouw werd boos en eiste dat ik bevestigde wie ik ben. Ik heb haar te kennen gegeven dat haar dat niets aangaat. Zij belt mij ongevraagd en onderdrukt, wie zegt mij dat zij is wie ze zegt dat ze is? Ze werd boos en zei dat ze zou blijven bellen als ik geen antwoord zou geven op de vraag of ik al dan niet de persoon was die ze zocht. Ik vind dat meer dan onbeleefd. Ik ben meermaals duidelijk geweest dus stop met mij te bellen.

Gewenste oplossing

Dat er gestopt wordt met mij te bellen. Volgend jaar zal ik geen kinderpostzegels meer afnemen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen