Klacht Stichting Kinderpostzegels Nederland: Meer dan de helft niet ontvangen

Klachtnummer
# 400643
Gebruiker
Tonsument
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb voor €20,- besteld. Alleen 4 kerstkaarten ontvangen à €5,- Echter geen bloembollen en kinderpleisters!

Gewenste oplossing

Uiteraard nog het ontbrekende opsturen

2 reacties

  1. Auteur
    Tonsument
    Datum
    Inmiddels heb ik het ontbrekende ontvangen. Het zou de Stichting veel werk en slechte naam besparen als ze bij de eerste zending zouden vermelden dat de twee (of derde) onderweg is. Of anders een dergelijke opmerking laten plaatsen bij 'klachtenkompas'
  2. Auteur
    Stichting Kinderpostzegels Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen