Klacht Stichting Kinderpostzegels Nederland: Mijn product niet geleverd.

Klachtnummer
# 511528
Gebruiker
Ikke57
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedenavond, November 2020, is bij mij €15,00 van mijn rekening, nog altijd heb ik mijn product niet binnen.

De oplossing

Voor 18 Januari leveren, anders ben ik genoodzaakt, het bedrag terug te halen.

2 reacties

  1. Auteur
    Ikke57
    Datum
    Ik heb na nog eens 5 dagen wachten, nog altijd geen antwoord gekregen.

    Er is €15,00 van mijn rekening afgeschreven en ik heb de anemonenmix van €8,00 nog altijd niet geleverd gekregen en daarbij dus ook niet de €7,00 die teveel afgeschreven is.
    Vriendelijke groet, Anja
  2. Auteur
    Ikke57
    Datum
    Dit is mijn derde poging om nogmaals in contact te komen, omdat ik nog altijd mijn bloemenmix ter waarde van €8,00 ( er is €15,00 van mijn rekening afgeschreven) niet binnen heb.
    Het mag duidelijk zijn dat dit mijn laatste keer is geweest, dat ik me heb laten verleiden, om mee te doen, aan de postzegel actie.
    Vriendelijke groet, Anja van Ewijk

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen