Klacht Stichting Kinderpostzegels Nederland: Slechte aflevering
Details
Klacht
Betaald op 1 oktober.Later berichtje dat er vertraging in de levering van een product is. Als het nog later werd zou men bericht sturen. Nee dus. Op 11-11-2021 dan eindelijk het artikel wat vertraagd was binnen gekregen. Helaas was het theepakket niet meegeleverd. Na telefonisch contact zou dit worden nagezonden. Op 16-11-2021 maar eens opnieuw contact gezocht.
Tig x sorry en excuses. Zending zou klaargemaakt zijn, of nog worden klaargemaakt. Moest uitgaan van 10 werkdagen, dus eind november. Wat een Flutinstelling, en daar gaan de kinderen voor de straat op.
Gewenste oplossing
compensatie, want ik ben niet de enigste die dit overkomt van dezelfde school.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.