Klacht Stichting Kinderpostzegels Nederland: Slechte aflevering

Klachtnummer
# 566210
Gebruiker
H.M. vd Beek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Betaald op 1 oktober.
Later berichtje dat er vertraging in de levering van een product is. Als het nog later werd zou men bericht sturen. Nee dus. Op 11-11-2021 dan eindelijk het artikel wat vertraagd was binnen gekregen. Helaas was het theepakket niet meegeleverd. Na telefonisch contact zou dit worden nagezonden. Op 16-11-2021 maar eens opnieuw contact gezocht.
Tig x sorry en excuses. Zending zou klaargemaakt zijn, of nog worden klaargemaakt. Moest uitgaan van 10 werkdagen, dus eind november. Wat een Flutinstelling, en daar gaan de kinderen voor de straat op.

Gewenste oplossing

compensatie, want ik ben niet de enigste die dit overkomt van dezelfde school.

1 reactie

  1. Auteur
    H.M. vd Beek
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen