Klacht Stichting Kinderpostzegels Nederland: Te laat geleverde bestelling.

Klachtnummer
# 335632
Gebruiker
ZwartepietenSinterklaas#2018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag, 01-12-2018 pas mijn bestelling ontvangen. Ik had gelezen dat de bestelling uiterlijk 24-11-2018 bezorgd zou worden. Omdat ik de bestelde postzegels nodig had, heb ik nieuwe postzegels gekocht. Nu heb ik dus dubbele kosten gemaakt. BALEN!!!
Geen goede reclame. Volgend jaar doe ik geen bestelling meer. Jullie bekijken het masr met je kinderpostzegels!

De oplossing

Op z’n minst een excuus voor de te late levering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stichting Kinderpostzegels Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen