Opgelost door Stichting Kinderpostzegels Nederland: Theepakket niet ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403841
Gebruiker
Liesbeth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De kerstkaarten al weken geleden ontvangen, maar het theepakket niet.

De oplossing

Theepakket ontvangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liesbeth
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aangeboden oplossing was het theepakket nogmaals opsturen binnen 10 werkdagen. Inmiddels binnen deze 10 werkdagen het theepakket ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen