Opgelost door Stichting Kinderpostzegels Nederland: Wel betaald, geen kinderpostzegels ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 506020
Gebruiker
zegels2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben voor € 13,60 kinderpostzegels besteld. Per 23 november is het geld hiervoor van onze rekening geschreven. Helaas nog altijd geen kinderpostzegels ontvangen. Vorige week het klachtenformulier op de website van Kinderpostzegels ingevuld. Zouden binnen 5 dagen een reactie ontvangen, maar ook dit gebeurt niet.

De oplossing

Alsnog de kinderpostzegels opsturen of geld terug storten.

1 reactie

  1. Auteur
    zegels2020
    Datum
    ik heb nog niets gehoord over mijn klacht en wacht op antwoord
    graag kinderpostzegels of mijn geld terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zegels2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
kinderpostzegels vandaag 29-12-20 alsnog ontvangen hartelijk bedankt voor de afhandeling
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen