Opgelost door Stichting Kinderpostzegels Nederland: Zoals hierboven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 507212
Gebruiker
Snnopdog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds niks gehoord over mijn klacht dat ik de kinderpostzegels niet heb ontvangen

De oplossing

Alsnog kinderpostzegels ontvangen of geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    Stichting Kinderpostzegels Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Gernaat, bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is aangekomen. Ik zie dat mijn collega uw klacht heeft opgepakt en dat er een nieuwe zending onderweg is. Deze ontvangt u binnen ongeveer 1,5 week per post. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u contact opnemen met ons per mail op indo@kinderpostzegels.nl. Vriendelijke groet, Dafne van Kinderpostzegels.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Snnopdog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stichting Kinderpostzegels Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen