Klacht Stichting Loterijverlies.nl: Herinnering betaling

Klachtnummer
# 113201
Gebruiker
Smelkert@tele2.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

10-04-2015 heb ik 35 euro betaald. Nu krijg ik telkens een herinnering dat ik nog betalen moet.
Ik heb mijn bankafschrift bij een email meegestuurd.
Ze zijn telefonisch niet te bereiken en ook op een bevestingsmail wordt niet gereageerd.
Ik heb het idee dat ik ben opgelicht, bestaat dit bedrijf wel of ben ik mijn 35 euro nu kwijt?
Gr Sandra Melkert
0640154220
Smelkert@tele2.nl

De oplossing

Bestaat dit bedrijf?
Zoja, kunnen ze mij dan een bevestiging van betalen sturen en hoe het ervoor staat met t loterijverlies.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Loterijverlies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Loterijverlies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen