Opgelost door Stichting Museumkaart: Bedrijf wil geen nieuwe kadokaarten opsturen met de gewenste ingangsdatum

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 423637
Gebruiker
Pam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kado museumkaarten gekocht. Ze zijn al meteen geactiveerd, dat wil ik niet: pas op de datum van kado geven. Kreeg na dit verzoek een kortaf antwoord dat dat niet kan, pech gehad!

De oplossing

Nieuwe kaarten met door mij aangegeven datum opsturen (datum van kado doen uiteraard, niet datum van aankoop)

2 reacties

  1. Auteur
    Pam
    Datum
    Beste Angelique,

    bedankt voor de reactie. Jammer dat er bij kadekaarten geen datum van activering ingegeven kan worden (volgens mij wil iedereen dat die een kaart kado geeft, zeker met een levertermijn van 5 werkdagen).
    Graag wil ik idd de kaarten annuleren, hoe moet ik dat regelen?
  2. Auteur
    Pam
    Datum
    Intussen restitutie ontvangen, bedankt.
    Blijft jammer dat kadokaarten niet met zelfgekozen ingangsdatum te krijgen zijn en dat niet gewoon via klantenservice is af te handelen (telefonisch onbereikbaar).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?