Klacht Stichting Museumkaart: Betaald via QR code, bedrag 2x afgeschreven en ik mis nog een kaart, geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 620439
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 9 augustus heb ik via de QR code betaald voor de kaarten van mijn kinderen (2) het bedrag is 2 keer afgeschreven en ik heb maar 1 kaart gehad. diverse keren gebeld 45 minuten in de wacht en mails gestuurd, met bewijzen. Geen enkele reactie. De kaart van mijn dochter is geblokkeerd, Ze kunnen me niet vertellen waarom of het opheffen.

Gewenste oplossing

Graag mijn teveel betaalde geld terug en de kaart van mijn kind met nieuwe datum

1 reactie

  1. Auteur
    Stichting Museumkaart
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen