Opgelost door Stichting Museumkaart: Geen fysieke kaart ontvangen

Inge#

Ik heb een museumkaart aangeschaft op 1 mrt 2019 bij een museum. Vervolgens heb ik een tijdelijke pas ontvangen en me de dag erna direct geregistreerd om de fysieke pas te ontvangen. Deze heb ik nooit ontvangen (ook geen bevestiging via de mail) en mijn tijdelijke pas is wel geblokkeerd, zo bleek toen ik twee weken later bij een museum deze tijdelijke kaart wilde gebruiken. Daar moest ik de volle entreeprijs gewoon betalen (€12.50). Ik heb museumkaart gemaild, daar werd mij gezegd dat ik geen geld terug krijg. Ik heb nooit een antwoord ontvangen waarom ik geen fysieke kaart heb ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken (lange wachttijden, advies later nog eens te bellen). Ik wil mijn fysieke kaart en mijn geld voor dat ene museum terug. Op dit moment kan ik geen enkel museum bezoeken en dat duurt me te lang, daar heb ik de kaart niet voor aangeschaft.

Ik wil graag antwoord op mijn laatste mail en ik wil vooral mijn fysieke kaart toegestuurd krijgen zodat ik hem ook kan gebruiken! Daarnaast wil ik de entreeprijs voor het museum retour dat ik heb bezocht en moest betalen ondanks de betaalde museumkaart.

Inge#
Uiteindelijke oplossing Nieuwe kaart en refund. Heel blij met nette afhandeling, in eesrte instantie leek dit niet mogelijk, nu gelukkig wel. Ik ben erg tevreden.