Klacht Stichting Museumkaart: Geen geldige museumkaart toegestuurd en/of geactiveerd maar wel op tijd betaald volgens de afspraak

mvandermede

Beste Museumkaart klantenservice,

Op 27 december 2019 heb ik het bedrag (€ 59,95) voor een nieuwe museumkaart overgemaakt naar jullie rekeningnummer n.a.v. een door jullie toegestuurde acceptgiro. Afgelopen woensdag (15 januari jl.) kreeg ik het volgende mailbericht via jullie klantenservice:

Jouw Museumkaart(en) is/zijn onlangs verlopen. Wellicht heb je de brief met acceptgiro over het hoofd gezien. Wij hebben tot op heden geen betaling voor een nieuwe Museumkaart ontvangen. Vandaar dat we je even een herinnering sturen. We willen niet dat je straks zonder geldige Museumkaart bij het museum staat. Als je nu nog voor een verlenging kiest, bespaar je bovendien € 4,95 euro en kost je Museumkaart € 59,95 in plaats van € 64,90.

Het gaat om deze Museumkaart(en):

M van der Mede
(169653471)

Daarnaast verschijnt dit bericht wanneer ik inlog via jullie website:
Je hebt momenteel geen geldige Museumkaart

Je kunt hier een nieuwe kaart bestellen en direct toevoegen aan jouw Mijn Museumkaart omgeving.

Op woensdag (15/1) heb ik met jullie klantenservice geprobeerd te bellen om te achterhalen wat hier mis gegaan kan zijn maar bleek de wachttijd zo lang te zijn dat ik doorverwezen werd naar jullie online klantenservice. Tot op heden heb ik nog steeds geen respons gekregen op mijn bericht dat ik stuurde via het online contactformulier, vandaar dat ik het via deze weg probeer.

Gezien ik het bedrag voor een nieuwe museumkaart betaald heb volgens de afspraak zou ik graag gebruik maken van mijn kaart. In de bijlage heb ik de overschrijving die ik op 27 december 2019 deed toegevoegd.

Ik hoop dat u mij snel duidelijkheid kunt geven.

Alvast dank voor uw antwoord.

Mels van der Mede
(169653471)

S.v.p. een reactie op mijn berichten en mijn z.s.m. museumkaart actief maken (zowel de kaart als online).

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?