Opgelost door Stichting Museumkaart: Geen kaart en totaal onbereikbaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 619840
Gebruiker
SvdL84
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 15 juli mijn kaart verlengd, maar nog niks ontvangen. Verschillende mails gestuurd, daarop een mail teruggekregen dat ik binnen 5 werkdagen een reactie krijgt, maar vervolgens niks horen. Telefonisch niet bereikbaar. Er wordt gezegd dat het druk is, maar geen indicatie over de tijd of aantal wachtenden. Na meer dan 20 minuten opgehangen. Oh, ik kan ook niet meer inloggen in mijn museumkaart omdat mijn emailadres onbekend is, het emailadres waarop ik heb ontvangen dat mijn kaart verliep en dat de nieuwe kaart werd opgestuurd.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn kaart (op het juiste adres) of mijn geld terug, daarvoor is contact nodig.
Geboden oplossing
Opgelost, maar jammer dat het op deze manier wel kan, terwijl ze via hun eigen klantenservice niet reageren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Stichting Museumkaart
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen