Klacht Stichting Museumkaart: Geen volledige restitutie krijgen van je opgezegde resterende abonnementsperiode

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 438968
Gebruiker
C.I. van Dam
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 5 december 2019 heb ik het abonnement van mijn zoon opgezegd. Daar kreeg ik op 17 december een bevestiging van via de mail.
Omdat het nogal lang duurde voordat ik het restant van het abonnementsgeld retour kreeg, heb ik gebeld met de klantenservice. Daar kreeg ik te horen dat ik alleen recht had op restitutie van mijn abonnementsgeld als ik dat via een formulier had laten weten en dat dat niet met terugwerkende kracht kon worden geregeld.
Daarop heb ik een klacht ingediend, maar ze blijven bij hun besluit. Dit vind ik op zijn zachtst gezegd nogal klantonvriendelijk.
Wettelijk gezien heb je recht op restitutie van je abonnement vanaf het moment dat je opzegt en dat heb ik dus niet gekregen.

Gewenste oplossing

Alsnog de restitutie van het abonnement vanaf de juiste datum retourneren.
Geboden oplossing
Er is geen oplossing. Ze blijven bij hun standpunt dat ik via een formulier restitutie had moeten vragen, maar ze hebben dit niet kenbaar gemaakt na mijn opzegging. Een opzegging via de mail is een officiële opzegging en ik had dus vanaf de opzegging restitutie moeten krijgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Stichting Museumkaart
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen