Klacht Stichting Museumkaart: Geen volledige restitutie krijgen van je opgezegde resterende abonnementsperiode
Details
Klacht
Op 5 december 2019 heb ik het abonnement van mijn zoon opgezegd. Daar kreeg ik op 17 december een bevestiging van via de mail.Omdat het nogal lang duurde voordat ik het restant van het abonnementsgeld retour kreeg, heb ik gebeld met de klantenservice. Daar kreeg ik te horen dat ik alleen recht had op restitutie van mijn abonnementsgeld als ik dat via een formulier had laten weten en dat dat niet met terugwerkende kracht kon worden geregeld.
Daarop heb ik een klacht ingediend, maar ze blijven bij hun besluit. Dit vind ik op zijn zachtst gezegd nogal klantonvriendelijk.
Wettelijk gezien heb je recht op restitutie van je abonnement vanaf het moment dat je opzegt en dat heb ik dus niet gekregen.
Gewenste oplossing
Alsnog de restitutie van het abonnement vanaf de juiste datum retourneren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.