Opgelost door Stichting Museumkaart: Geld terug van niet geactiveerde museumkaarten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 196320
Gebruiker
Veertje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Besten,

Ik schrijf dit voor 2 engelse dames die meer dan een maand geleden een museumkaart hebben aangeschaft en hierbij niet de informatie kregen dat deze geactiveerd moest worden zodat zij een tijdelijke kaart kregen voor 30 dagen.
Na deze 30 dagen wilden ze een bezoek brengen aan een museum waar zij pas de info kregen over "hoe het werkt als je een museumkaart koopt" De kaarten bleken niet meer geldig te zijn. Zijzelf hebben hier nergens in het Engels info over kunnen vinden.
Nu willen zij graag dat de koop ongedaan wordt gemaakt, maar dat kunnen zij niet op eigen houtje omdat er geen Engelse vertaling is.

Graag uw raad en antwoord.

Vriendelijke groet.

De oplossing

Graag aankoop ongedaan maken en bedrag retour aan de dames.

2 reacties

  1. Auteur
    Stichting Museumkaart
    Datum
    Afgesproken dat we de verbetersuggestie gaan doorgeven aan de verantwoordelijke persoon binnen Museumkaart.
  2. Auteur
    Veertje
    Datum
    Intentie is goed, nu hopen dat er verandering komt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Veertje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen