Opgelost door Stichting Museumkaart: Gewoon betalen zonder fysieke MJK kaart (maar met MJK barcode en legitimatie)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 610993
Gebruiker
S.M. Slootmaker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is nog steeds geen digitale mogelijkheid om met je museumjaarkaart een museum in te komen. Ondanks legitimatie of andere bestaande verificatiemethoden.

Gewenste oplossing

Voor (jonge) museumjaarkaart houders is het klantvriendelijk als er ook een digitale manier van MJK gebruik (via mobiele telefoon) wordt aangeboden.
Geboden oplossing
Dank voor jullie inspanning hiervoor!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Stichting Museumkaart
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen