Opgelost door Stichting Museumkaart: Kan adres niet wijzigen, dus geen nieuwe kaart aanschaffen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 421051
Gebruiker
Hyronimus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op geen enkele manier mee in contact te komen, reageren niet op contactformulier en zijn telefonisch onbereikbaar.
Kan mijn adres niet aanpassen in mijn gegevens, gaat na wijziging telkens terug naar oude adres.
Kan dus geen nieuwe kaart aanschaffen?!
Iets waar ik steeds meer over aan het twijfelen ben vanwege de ongelofelijk amateuristische gang van zaken..

De oplossing

Adres wijzigen, fout in website oplossen en algeheel zorgen voor een normale bereikbaarheid en dienstverlening.

2 reacties

  1. Auteur
    Stichting Museumkaart
    Datum
    Zoals telefonisch afgesproken, heb ik het online account verwijderd. Je kan nu een nieuwe Museumkaart bestellen op het juiste adres.
  2. Auteur
    Hyronimus
    Datum
    Na complete sluiting nu gelukt om een nieuwe aan te vragen incl. huidige adres.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hyronimus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hele account laten verwijderen en een nieuwe aan kunnen maken. Redelijk omslachtig maar dus uiteindelijk gelukt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen