Klacht Stichting Museumkaart: museumkaart niet bruikbaar, alleen zichtbaar op pc site en niet op mobiele site

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 265669
Gebruiker
jeftiberius
Datum
1 reactie

Details

Klacht

geachte Archeon, ik heb de klacht tevens via uw mail gedaan, ik plaats de klacht nogmaals zodat ook andere internetters dit kunnen zien.
Zoals aangegeven was de kaart niet bruikbaar tijdens de Grijze Jager dagen.
Dit was aangegeven op de gewone site bij tarieven, maar NIET zichtbaar op de mobiele site (gsm). Ik heb dit kenbaar gemaakt, bij de receptie, zelfs receptionist kon het niet vinden op de mobiele site. Daar stond alleen dat de museumkaart niet bruikbaar was bij: ONLINE TICKETS, en niet op andere onderwerpen zoals park info of praktische info. mensen met een museumkaart kijken niet onder ONLINE RESERVEREN. Dat is onlogisch. ik vind dat de klant zelf de verantwoordelijkheid heeft om te kijken op de site, maar dan moet de mobiele site wel goed in elkaar zitten, de uitsluitingen zouden dan niet op deze onlogische plek moeten! we hebben uiteindelijk na 125 km rijden besloten om met 4 volwassenen en kinderen naar binnen te gaan wat ons boven de 120 euro koste. het presentje (een boekje) wat ik ontvangen heb staat m.i. totaal niet in verhouding met de gemaakte kosten. helemaal jammer is de 2de mail waarin het volgende staat:
"Wij betreuren het nogmaals dat het uitsluiten van de museumjaarkaart tijdens de Grijze Jager dagen niet bij u bekend was.
Echter hebben wij dit wel vermeld op onze website en om deze reden willen wij het graag hierbij laten."
Oplossing: een compensatie dat beter in verhouding staat met de gemaakte kosten, en dat de mobiele site wordt aangepast!
doet archeon dat niet dan zegt dit wat over de klantvriendelijkheid.
mvg Jefrey

Gewenste oplossing

compensatie in verhouding met kosten
aanpassen mobiele site uitsluitingsdata, in ieder geval niet bij online tickets
Geboden oplossing
Klacht wordt nog een keer onder de aandacht gebracht door het park.maar daar ben ik niet mee geholpen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Stichting Museumkaart
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen