Klacht Stichting Museumkaart: Niet doen wat ze beloven, geen service en slechte werkbaarheid

Matti_kr

Mijn vriendin heeft voor mij op 22 augustus een cadeau museumkaart besteld. Deze werd in eerste instantie niet geleverd en er werd niet gereageerd op mails. Vervolgens toen ze hier een klacht achterliet werd de cadeaukaart gelijk geleverd. Nu is deze geleverd maar werkt de code niet. Omdat ze niet op mails of telefonisch antwoorden, ben ik genoodzaakt via hier een klacht achter te laten. In de hoop dat er iets gedaan wordt met mijn niet werkende code. Zodat ik na bijna twee manden een keer een museumkaart kan ontvangen, die het wel doet.

Ervoor zorgt dat ik een museumkaart kan bestellen met een werkbare code, zodat ik naar twee maanden wachten daadwerkelijk een museumkaart heb.

Stichting Museumkaart
    Beste M.O. Kranenborg,

Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

Wij hebben een nieuw kaartnummer voor je waarmee je de Museumkaart kunt aanvragen. Het nummer is als volgt: 560113101. Wanneer je deze intypt op onze website zal je een fysieke Museumkaart kunnen aanvragen. Na de aanvraag ontvang je je fysieke kaart met 5 werkdagen in huis.

Jennifer Gevaerts
    Klantenservice Museumkaart

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?