Opgelost door Stichting Museumkaart: Stichting Museumkaart houdt zich niet aan de Wet van Dam inzake de opzegtermijn

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 404545
Gebruiker
P. Veltman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stichting Museumkaart heeft zich lange tijd niet aan de wet gehouden voor wat betreft de opzegtermijn (Wet van Dam). Hierdoor heb ik ten onrechte een abonnement met een jaar moeten verlengen. Stichting Museumkaart weigert dit recht te zetten en reageert zelfs niet op een verzoek daartoe.

De oplossing

Restitutie van ten onrechte betaald abonnementsgeld

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Veltman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Restitutie van het teveel betaalde bedrag. Heel fijn, maar jammer dat het zo moest,
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen