Klacht Stichting Museumkaart: Toegang geweigerd met app

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 330604
Gebruiker
Anna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zijn gezellig uit met vrienden en willen naar het Gouda Museum. Zelf zijn we Gouwenaren en hebben ons Museum jaarkaart gekocht in het Gouda Museum. Mijn man heeft een app met al zijn pasjes dus ook zijn Museum jaarkaart. Bij aankomst blijkt dat jij er niet in mag want hij heeft zijn kaart niet bij zich. We kunnen hoog of laag springen maar we komen niet binnen. Hij toont zelfs aan op bankschriften dat de kaart betaald is. De vrouw trekt dat zelf in twijfel want volgens haar klopt het bedrag niet tenzij hij al langer lid is. Dat zijn we dus. Ze maakt zelfs de opmerking dat we geen 10 euro willen betalen. Nee logisch want we hebben onze kaart al betaald.
Helaas werd ons de toegang geweigerd en kon de hele vriendengroep afdruipen!

De oplossing

Het museum de app laten accepteren

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is toekomst muziek. Wij hebben onze foto laten zien ons afschrift dat we de museum jaarkaart betaald hebben en alsnog wordt de toegang geweigerd. Ze zei zelf u wilt gewoon geen 10 euro betalen. Ja sorry maar we hebben al betaald boor een heel jaar.!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?