Opgelost door Stichting Museumkaart: Twee kaarten betaald en na maand niet ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 618108
Gebruiker
BoterEland#776
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Met veel moeite op 10 en 11 augustus twee museumkaarten besteld. Op 9 September nog niets ontvangen. Mails worden niet beantwoord, telefonisch heel aardig te woord gestaan, maar kunnen niets voor je doen. Via Instagram krijg je vlot antwoord en wordt toe gezegd dat ze worden verstuurd en dat je eenmalig een bon kunt indienen van een museumbezoek (volgens mij hoort dat alle bezoeken te zijn). De nieuwe site schijnt niet goed te werken en als de kaart bij hun als verzonden staat, betekent het niet dat dat ook zo is.

Gewenste oplossing

Kaarten opsturen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Stichting Museumkaart
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    BoterEland#776
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Stichting Museumkaart
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen