Opgelost door Stichting Museumkaart: Waar blijft mijn gekochte museumkaart?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 486838
Gebruiker
weerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 15-08-2020 een nieuwe kaart gekocht, tijdelijk e emplaar meegekregen. De definitieve kaart nog niet ontvangen?!
Waar blijftie?

De oplossing

Stuur me die kaart, of kan ik hem ergens ophalen?

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
weerd
Datum
Uiteindelijke oplossing
De kaart is mij nu toegestuurd. Geldig vanaf 15-08-2020 tot 15-08-2021. Twee maanden na aanvraag. Nou ja, beter laat dan niet, zullen we maar zeggen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stichting Museumkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen