Klacht Stichting Payinfo: Er is zonder toestemming een abonnement afgesloten, hierdoor ben ik veel geld kwijt.

Klachtnummer
# 301859
Gebruiker
Bertt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er werd telkens 7.50 van mijn prepaid tegoed afgehaald, 44 weken later kwam ik erachter dat dit een abonnement van zigzagfone is, zonder dat ik daar vanaf wist. En ik had ook niks afgesloten en ben minderjarig. Hierdoor ben ik veel geld kwijt, terwijl ik niet eens weet waarvoor. En ik niks heb afgesloten.

De oplossing

Ik zou graag het geld terug willen en dat vervolgens het abbonement stopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Payinfo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Payinfo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen