Klacht Stichting Payinfo: Geld innemen van tele 2 abonnement

Klachtnummer
# 290671
Gebruiker
Pleegmoeder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoi, mijn pleegdochter van 15 heeft maandelijkse kosten van zigzagfone !! Heb nl tele 2 eens gebeld waarom het elke maand zoveel kost....hun zeiden door zigzagfone die gewoon geld van uw dochters rekening neemt.
Mijn dochter weet nergens van en ik wil dat dit stop...
is in deze maand januari 2018 al meer dan 30 euro vertelde Tele 2 me zojuist...
Dus wat moet ik doen om dit te stoppen....

De oplossing

Terug betaling van het ingenomen bedrag...

Gr Ankie van de Moosdijk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Payinfo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Payinfo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen