Klacht Stichting Payinfo: Ongeautoriseerd abonnement afgesloten

Klachtnummer
# 265610
Gebruiker
Manda1975
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft een "zogenaamd" abonnement op zigzagfone voor spelletjes. Echter zij heeft nooit een abonnement afgesloten, geen geschiedenis hiervan in haar mobiel of laptop.
Hoe is dit mogelijk.... en nog veel belangrijker; hoe krijg ik dit ongeautoriseerde afgeschreven geld weer terug? Ze is minderjarig....

De oplossing

Ik zo graag mijn geld terug willen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Payinfo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Payinfo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen