Klacht Stichting Payinfo: oplichting zigzagfone

Klachtnummer
# 286000
Gebruiker
Jorien 123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Facebook in een advertentie naar kapsels gekeken. Daarna werd er direct 7,50 via mijn mobiele abb afgeschreven. Ik heb nergens toestemming voor gegeven! Ik krijg ook een sms dat dit nu per week word afgeschreven.

De oplossing

Ik wil dat dit doorlopende abbonement daarop stopt en mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Payinfo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Payinfo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen