Klacht Stichting Payinfo: Per ongeluk duur abonnement afgesloten. Opzeggen onduidelijk...

Klachtnummer
# 605336
Gebruiker
J. Lehe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Blijkbaar heb ik bij mijn mobieltje zonder opzet ergens op een knop gedrukt. Ik kreeg namelijk een sms van payinfo dat ik nu 5 euro per week moet betalen. Helemaal onduidelijk hoe dat afgerekend wordt. Na inloggen op payinfo staat echter geen abonnement vermeld. Dit is echt waardeloos.

Gewenste oplossing

Dat abonnement moet stopgezet worden door payinfo.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Payinfo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Payinfo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen