Klacht Stichting Payinfo: SMS Zig Zag emoticons

Zasjoe

Mijn dochter heeft op 26 april (volgens Tele 2) op ok gedrukt en vanaf toen is zij een abonnement aangegaan van 7.50 PER WEEK voor emoticons. ZE HEEFT NOOIT ÉÉN EMOTICON ONTVANGEN< GEBRUIKT>GEZIEN. Het berichtje waarop ze heeft gereageerd is suggestief omdat het begint met de regel dit is een gratis bericht waarna een lap tekst komt en helemaal onderaan, pas zichtbaar na scrollen, staat dat er kosten aan zijn verbonden.

De absuurde kosten kwamen aan het licht toen de rekening een maand later digitaal gestuurd was door Tele2. Zij versturen factureren gemiddeld 16 dagen later. (Dat is 3 weken x 7.50) Wij hebben na enig google werk dit stopgezet via payinfo,nl maar dat is blijkbaar niet goed gegaan. Je ontvangt nl geen bevestiging van de opzegging, waardoor we het meerdere keren hebben uitgevoerd. Deze handeling van het stopzetten activeert waarschijnlijk ook blijkbaar. Op de maand factuur van de maand erop zijn de kosten wederom afgeschreven. Inmiddels heeft Tele 2 het geheel stopgezet Onze totale kosten voor een dienst waar nooit gebruik van gemaakt is zijn momenteel 11x 7.50=82.50 Tele2 zou hier binnen 5 dagen op terugkomen maar dit werd 13 werkdagen. Ze gaan het geheel niet vergoeden.

Ik verwacht dat het geheel aan gemaakte kosten voor de dienst waar nooit gebruik van gemaakt is in zijn geheel wordt terug betaald.

Wij vinden dat Stichting Payinfo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stichting Payinfo?