Klacht Stichting Payinfo: Zogenaamd abonnement zonder dat ik daar toestemming voor geef.

etb1972

Heb in dec 2017 een SMS ontvangen waarin staat dat ik gebruik gemaakt heb van een website met de naam Girls Sexy Net. Daarin staat ook dat het om een abonnement gaat. Heb nooit om een abonnement gevraagd sterker nog de site Girls Sexy Net ken ik niet eens. In de SMS staat dat het abonnement 5 eur per week kost. In mijn T Mobile factuur overzicht zag ik dat die 5 eur inderdaad al afgeboekt wordt door T Mobile ??? Vind dit echt bedrog. Mede door het feit dat ik nooit ergens toestemming voor gegeven heb of persoonlijke data heb achtergelaten.

De eerste 5 euro staat al op mijn factuur. Zal zsm contact opnemen met mijn Provider hoe te handelen ?? De oplossing die ik wens is , dat ik geen abonnement wil en ook niet ga betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak en waar ik geen toestemming voor heb gegeven.

Wij vinden dat Stichting Payinfo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stichting Payinfo?