Klacht Stichting Sharepay: Incasso niet terecht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 139619
Gebruiker
bengeltje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan heel kort zijn ik heb exact hetzelfde probleem als Lies 2015 en ook bij eric dieperink.
Ook ik heb 1 euro gestort dat is nog te overleven en je kon die euro terug krijgen als het je niet aanstond. Dit moest je mailen dat je niet meer mee wou doen heb ik ook gedaan maar word beweerd van niet. Dit is wel degelijk gebeurd maar helaas is het mailtje dat ik verstuurd heb per ongeluk verwijderd. ook ik kreeg een automatische incasso en ook ik heb die stopgezet omdat er nergens vermeld stond dat er een abbo aan vast zou zitten.
Verder heb ik niks getekend er staat dus niks op papier.

De oplossing

Ik zou willen zien dat ik niks meer met de heer Dieperink te maken hoeft te hebben en wil ook absoluut geen enkele mail of wat dan ook van hem intvangen. Verder wil ik graag kwijtschelding van dit hele totale onduidelijke gedoe omdat er dus nergens aangegeven word dat je ergens vast aan zou zitten. Dit lijkt mij dus geheel onterecht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Sharepay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    bengeltje
    Datum
    komt steeds met zelfde verhaal verantwoording ligt niet bij hun maar bi diegene waar je zogenaamd contract hebt afgesloten zonder schriftelijke toestemming om geld van iemands rekening te plukken. Zwak bedrijf dat hier geen discussie durft aan te gaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bengeltje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry