Klacht Stichting Sharepay: Onterechte Incasso

Lies2015

In augustus dit jaar heb ik 1 euro overgemaakt via een website, waardoor je meer informatie kon verkrijgen om geld te verdienen. Ik dacht bij mezelf, 1 euro.. dat is leuk om te proberen. Helaas nadat ik het had overgemaakt werd mij niets duidelijk en kreeg ik vrijwel niets te horen, waardoor ik erna geen aandacht meer aan had gegeven. (Jammer van die ene euro dacht ik)

Tot afgelopen maand ineens, via een automatische incasso €37 euro van mijn rekening geschreven werd via Sharepay. (t.l.v. Eric Dieperink) Ik heb de automatische incasso per direct gestorneerd en gebeld met mijn bank. Het blijkt dat ik ineens aan een abonnement vastzit, waarvoor ik NOOIT schriftelijk heb getekend. Dit vind ik onmenselijk. Dit moet stoppen, want op internet lees ik nog veel meer gedupeerde mensen! Je kan een mens niet op deze manier behandelen. Daarbij komt, dat je schriftelijk moet tekenen voor automatische incasso's. Dit is nooit gebeurd! Laat dit stoppen, zodat niemand meer gedupeerd kan worden.

Ik wil dat zowel Sharepay en Dhr. Dieperink mij definitief verwijderen uit hun database/systeem. Ook wil ik dat (als er een of ander abonnement is) dit stopgezet wordt.
Er staat namelijk nergens dat ik vast zit aan een abonnement, dus ik mag te allen tijde opzeggen! (ik weet niet eens wat het allemaal is!) Daarnaast wil ik ook dat de automatische incasso's stoppen, want wat hier gebeurd kan niet!

Ik wil hier niets meer mee te maken hebben. Dhr. Dieperink vertelde mij via de mailwisseling dat ik vast zit aan een abonnement van 6 maanden. Dit staat nergens vermeld op zijn website etc. Toen ik hem daarop wees, heb ik niets meer van meneer gehoord. Wat betekend dat ik gelijk heb en hij het recht niet heeft om zomaar geld te incasseren. Ik hoop dat dit op een volwassen manier kan worden afgehandeld. En dat ik definitief voorgoed uit de database van zowel Sharepay als Dhr. Dieperink kan worden verwijderd.

Wij vinden dat Stichting Sharepay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!