Stichting Vakgarage

actief

Over ons

VAKGARAGE, DE VAKKUNDIGE AUTOGARAGE BIJ U IN DE BUURT Op zoek naar een betrouwbaar autobedrijf in de buurt? Een onafhankelijke garage waar u terecht kunt voor onderhoud en reparatie van uw auto, motor of caravan? Welkom bij Vakgarage, de ervaren en merk onafhankelijke garageformule in Nederland. Merk onafhankelijk betekent dat alle auto’s welkom zijn! Onze autospecialisten doen hun werk met passie. Behalve onderhoud en reparatie leveren wij betrouwbare APK-keuringen, aircoservice, accuservice en een grote of kleine beurt. Vakgarage staat voor kwaliteit en betaalbaar autorijden en is de enige écht onafhankelijke garageformule in Nederland. Met meer dan 280 Vakgarages in heel Nederland bent u verzekerd van een Vakgarage bij u in de buurt, voor onderhoud en bijvoorbeeld de bandenwissel. Bent u onderweg en heeft u assistentie nodig, zoals een reparatie of dient er pechhulp aan te pas komen, ook dan is er een Vakgarage bij u in de buurt. Een uitgebreid netwerk dat zich inzet voor de wensen van de klant in alle facetten van mobiliteit, waaronder Private Lease. Dat is Vakgarage.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
0 klachten Onbekend

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 1 consument(en) de klachtenafhandeling van Stichting Vakgarage gemiddeld met een 1,0
happy content sad angry
0 0 0 1

Waarom via Klachtenkompas?

• Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Stichting Vakgarage?