Klacht Stichting waarborgfonds Motorverkeer: Ik wil dat er nogmaals naar gekeken wordt. Het dossier is nu gesloten.

Kim#K

Mijn claim is afgewezen op grond van het niet kunnen bewijzen dat ik na het parkeren(2 getuige verklaringen) alsnog niet zelf mijn auto in de prak heb gereden .
Heb aangifte gedaan, 2x op burgernet gestaan. Garage heeft geconstateerd dat ik de schade niet zelf heb kunnen veroorzaken en dat het door een motorvoertuig is gemaakt. Getuige die hebben gezien dat ik mijn auto begin van de avond schadeloos heb neergezet en die zo voor mijn deur stond die avond.

Wat ze eigenlijk beweren is dat ik lieg en fraude pleeg en een valse aangifte heb gedaan! ( wat is een officiële verklaring op een aangifte dan in hemelsnaam waard?) Het Waarborgfonds kan totaal niet bewijzen dat ik mijn auto heb verplaatst en het zelf heb berokkend.
En ook nog dit; mijn man heeft jaren geleden hetzelfde met zijn auto gehad in de straat, dat is toen wel vergoed in dezelfde situatie. Ik ga nu van schaal 20 naar 14.

Bemiddelen

Wij vinden dat Stichting waarborgfonds Motorverkeer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stichting waarborgfonds Motorverkeer?