Klacht Stichting waarborgfonds Motorverkeer: Klacht niet serieus behandeld en de behandeling ervan nam maanden in beslag.

Klachtnummer
# 441899
Gebruiker
W.H.M. van der Laak
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben 20 mei 2019 omgevallen met een scooter, terwijl ik al uiterst voorzichtig reed omdat er een dikke laag natte kastanjebloesem op de weg lag. Per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis waar sleutelbeenletsel en een gebroken schouderblad werden geconstateerd. Een week later kreeg de scooterverzekeraar van de gemeente waar het eenzijdig ongeval gebeurd was een factuur voor het reinigen van het wegdek en het verwijderen van een laag olie. Ik heb van de gemeente later ook foto's gekregen van de situatie voor en na het reinigen.
De advocaat van de gemeente schrijft naar aanleiding van mijn aansprakelijkheidstelling dat in tweede instantie bleek dat er geen olie was. Die opmerking is een slag in de lucht, en wordt gelogenstraft door de factuur en de foto's. Toch is dat de reden van afwijzing door het Waarborgfonds. Getuigen en politie hebben verder geen olie gezien bij het ongeval. Logisch, die lag onder de bloesem, en vermoedelijk dus al zeker enige dagen. Mijn klacht is dus dat er geshopt is in de beschikbare info en geen analyse gemaakt van het totale ongeval.
Er is ook letselschade: ik ben geopereerd, maar een tweede operatie volgt nog, ik loop bij de fysiotherapeut en er is geen sprake van volledig herstel.

Gewenste oplossing

Waarborgfonds heeft kennelijk geen klachtenprocedure. Moet ik hiermee dan naar Kifid?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting waarborgfonds Motorverkeer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting waarborgfonds Motorverkeer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen