Klacht Stichting waarborgfonds Motorverkeer: Opnieuw is mijn privacy geschonden

yalin001

Ja hoor opnieuw word weer uit het niets mijn privacy opnieuw geschonden door waarborgfonds en deze sjoemelende VEREENDE als verzekeraar. Ik wil dat deze maatschappij kei hard bestraft word wegens schenden van mijn privacy en dat er boete opgelegd word en ik eis tegelijkertijd een behoorlijke schadebedrag van 50.000 Euro. Anders ga ik aangifte doen van schenden van mijn privacy, oplichting en van sjoemel praktijken. Zonder mijn toestemming hebben beide maatschappijen mijn prive gegevens getracht om erachter te komen wie ik ben en zonder mijn toestemming

Ja hoor opnieuw word weer uit het niets mijn privacy opnieuw geschonden door waarborgfonds en deze sjoemelende VEREENDE als verzekeraar. Ik wil dat deze twee maatschappijen kei hard worden bestraft wegens schenden van mijn privacy en dat er boete opgelegd word en ik eis tegelijkertijd een behoorlijke schadebedrag van 50.000 Euro. Anders ga ik aangifte doen van schenden van mijn privacy, oplichting en van sjoemel praktijken. Zonder mijn toestemming hebben beide maatschappijen wet overtredend mijn prive gegevens gebruikt om erachter te komen wie ik ben en zonder mijn toestemming.

Wij vinden dat Stichting waarborgfonds Motorverkeer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stichting waarborgfonds Motorverkeer?