Wij vinden dat Stichting Webshop Keurmerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Stichting Webshop Keurmerk: Bedrijf reageert niet en klacht blijkt na drie weken verdwenen te zijn
Details
Klacht
Ik heb drie weken geleden een klacht gemeld over een bedrijf dat bij hen is aangesloten. Sindsdien krijg ik onbegrijpelijke e-mails van Webshop Keurmerk. Soms hoor ik 10 dagen niets, soms zeggen ze dat mijn mails in de spam terecht zijn gekomen. Zojuist lieten ze weten dat mijn klacht nooit geregistreerd is, terwijl ik er gewoon een bevestiging van heb.Dan verwijzen ze me door naar hetzelfde formulier waar ik drie weken geleden de klacht heb ingediend.
Ik heb 5x om hun telefoonnummer gevraagd, omdat hun e-mails zó onduidelijk zijn, maar die willen ze niet geven.
Ik heb het idee dat er sprake is van ontmoedigingsbeleid en er eigenlijk helemaal geen bedrijf (meer) achter zit.
Gewenste oplossing
Duidelijkheid en een telefoonnummer.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.