Wij vinden dat Stichting Webshop Keurmerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Stichting Webshop Keurmerk: Webshop Keurmerk doet niet wat het belooft. Webshop Keurmerk is een wassen neus.
Details
Klacht
Ik heb ruim een half jaar geleden een klacht ingediend over een webshop (www.fietsenstunt.nl) aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. De Stichting geeft aan dat de klacht is ontvangen en geeft aan te zullen bemiddelen, maar de enige reactie die ik tot dusver heb gekregen is "Zodra wij meer weten hoort u van ons!"De Stichting geeft aan dat de webshop niet reageert op emails. Dat is precies hetzelfde probleem dat ik met deze webshop heb, maar ik was ervan uitgegaan dat de Stichting zou gaan bemiddelen en tot een oplossing zou komen.
Op deze manier heeft het hele webshop keurmerk geen enkele toegevoegde waarde: een webshop die klachten niet in behandeling neemt, kan eenvoudigweg niet reageren op de Stichting en komt hier vervolgens mee weg zonder enige consequenties.
Het lijkt erop dat Webshop Keurmerk alleen maar een mailtje stuurt naar de webshop en verder niks. Even bellen waarom er niet gereageerd wordt is al teveel moeite.
Ik heb daarna nog diverse emails gestuurd, waarop een soortgelijke reactie volgt of geen reactie. Op
Gewenste oplossing
Ik verwacht dat Webshop Keurmerk bemiddelt in deze kwestie. Als de webshop niet reageert, verwacht ik dat het Keurmerk actief actie onderneemt en op andere manieren contact opneemt met de webshop. Ze zouden kunnen dreigen met intrekken van het keurmerk.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.