Klacht Stichting Woningmaatschap: Alle reparatieverzoeken worden afgewezen

Klachtnummer
# 525044
Gebruiker
S.T. Loermans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor ieder reparatieverzoek moeten eerst minstens drie mails gestuurd worden. Standaard wordt ieder reparatieverzoek in eerste instantie afgewezen. De badkamer van 1992 is sterk verouderd en aan renovatie wordt niet gedaan. Wel de hoofdprijs aan huur eisen en ieder jaar zeker drie tot vijf procent er bovenop doen. Sinds 2007 geen verfwerk meer aan de buitenkant gedaan. Er is een melding hierover gedaan en men heeft kunnen zien middels foto's dat het verfwerk aan het bladderen is. Nog wordt geen enkele poging gedaan iets naar tevredenheid op te lossen. Garage deur is niet fatsoenlijk te sluiten, ook dateert deze uit 1992. De achterdeur is niet fatsoenlijk te sluiten, dateert ook uit 1992. De lijst gaat maar door.

Gewenste oplossing

Grondig onderhoud plegen aan verfwerk en alle deuren, binnen en buiten.
Nieuwe badkamer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Woningmaatschap hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Woningmaatschap?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen