Wij vinden dat Stichting Woningmaatschap hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Stichting Woningmaatschap: Een slechte afhandeling van klachten.
Details
Klacht
25 oktober 2017 heb ik bij Stichting Woningmaatschap Rotterdam een klacht neergelegd inzake een daklekkage.En jawel,na enkele dagen kwam een loodgieter de problemen opnemen en beloofde bij eerstgenoemde een offerte uit te brengen.Maar helaas.....Na enkele mailtjes mijnerzijds inzake de "ingeplande reparatie-werkzaamheden" die nu toch wel erg lang op zich laten wachten,heb ik de loodgieter tot op heden niet meer teruggezien.Gewenste oplossing
Een snelle oplossing van dit probleem of een ander loodgietersbedrijf inschakelen,ipv steeds de status bij deze firma op te vragen,zoals mij steeds wordt gemeld.Dit blijkt in het geheel niet te werken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.