Klacht Stichting Woningmaatschap: Het is koud in huis, HELP

Klachtnummer
# 340651
Gebruiker
M. P.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanmorgen 9.36 uur contact gehad, probleem met verwarmingingsketel. Lekkage, mijn mobielen nummer doorgegeven, dit zodat monteur contact met me kan opnemen. Het is nu 22.25 uur nog niets gehoord. Kachels geplaatst om huis op temperatuur te houden. Dit kan echt niet, het is winter en vannacht rond vriespunt. Geen verwarming, stel ik ben alleen staande bejaarde, of net bevallen. Geen warm water, treurig om dit te melden op klachtenlijn. Een kennis monteur laten komen, had niet de juiste spullen bij zich. Hij heeft gebeld en kreeg 4 nummers door die ik kon bellen. Allen niet eerder beschikbaar tot 3 januari 2019?????? Diverse personen geeld in kennissenkring, bedrijf zit dicht, kunnen niet bij onderdelen. Hoe nu verder, hoop dat ik oud en nieuw gewoon lekker warm in huis kan zitten en kan douchen. Graag hulp!!!!

De oplossing

Lees hier boven.
Kijken en probleem oplossen van verwarmingsketel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Woningmaatschap hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?