Klacht Stichting Woningmaatschap: lekkage na 2 maanden nog niet verholpen en huurder is niet thuis

Klachtnummer
# 507296
Gebruiker
R. Windhorst
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 1 november 2020 lekkage in de douche. Wekenlang zogenaamde professionals in je huis (was een klusjeman, welke er 3 dagen over deed om een douchebak te plaatsen) en uiteindelijk nog steeds lekkage. Stichting kan je bellen tot 10.00 uur en bellen of mailen niet terug. Ze nemen de huurder absoluut niet serieus en vragen wel de hoofdprijs

Gewenste oplossing

Zorgen dat alles netjes wordt opgelost dmv professionele mensen en een minder arrogante houding van de verhuurder. Tevens ook beter bereikbaar zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Woningmaatschap hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Woningmaatschap?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen